Průvodce Maluj svůj život

23.03.2021

PRŮVODCE MALUJ SVŮJ ŽIVOT

V dnešní době potřebujeme rozptýlení a nejlépe přebytek příjemných činností pro naší Duši. Tvořivost, o které celý průvoce je, nám otevírá další směry naší cesty. Pro lidské bytosti je tvoření velmi důležité, bez něj není vývoje. Tvoříme neustále ..... v životě, vymýšlíme různé věci, ve výchově dětí, v práci, v kuchyni, na zahradě, v přemýšlení atd. Tvořivost je základem všeho. Bez ní bychom tu nebyli my, Vesmír ani Země. Já se věnuji tvoření malbou a při té příležitosti jsem zjistila mnoho krásných způsobů, jak si pomoci ke klidnější Duši.

Už dlouho chci tuto příležitost poskytnout i Vám.

V dětství pro mě moje díla byla jen takové čmáranice bez myšlenky. Pak jsem ale v této formě umění začala nacházet něco daleko hlubšího. Postupem času, jak jsem se propojovala s přírodou a Vesmírem, se mi začaly objevovat nové možnosti. Při malbě jsem najednou začala cítit velmi silné propojení s něčím větším. Malovala jsem vnitřním zrakem, to co jsem cítila nebo viděla. Po čase jsem si uvědomila, že maluji skrze napojení (channeling). Vedlo mě to stále hlouběji. Začínala jsem pociťovat nové možnosti. Pochopila jsem, že si malbou může člověk opravdu pomoci, poskytuje nám sebeléčení a sebepoznání. Že se člověk může naplno propojit se svým tělem, začít ho vnímat a komunikovat s ním. A především - že můžu malovat vědomě. To vše bych vás chtěla naučit v mém projektu, průvodci Maluj svůj život.


PŘEDSTAVENÍ - O ČEM TO VLASTNĚ BUDE

Ráda bych Vám tímto představila můj projekt - Vašeho průvodce, jak si malovat svůj život. V úvodním videu Vám ve zkratce povím, co Vám chci v celém projektu předat.

Malba mi moc pomáhá ke klidnější a vyrovnanější mysli i tělu. Chci se o to s Vámi podělit a dát Vám možnost zažít to také. Proto jsem se rozhodla pro Vás natáčet, o čem to vlastně je.

Pokud Vás něco trápí, nabízím Vám pomoc.

V malbě pro sebe můžete najít poslání ať už od Vesmíru a nebo od svého těla. Záleží, na co se zrovna budete chtít soustředit. Malba je jedním z nejlepších způsobů, jak poznat sám sebe. Obzvlášť, když používáte barvy, jelikož se z nich dá vyčíst Váš vnitřní stav. Také Vám pomůže spojit se s Vaším tělem a lépe ho vnímat, pokud si to dovolíte. Když se zvědomíte do Teď a Tady, do Vašeho těla a budete jen Vámi, povede Vás.


POSLÁNÍ ZÁMĚRU

I pokud nebudete malovat se záměrem, že si teď potřebujete ulevit od něčeho konkrétního, ten obraz Vám o Vás vždy něco řekne. Vždy Vám něco dá. Můžete se k němu vrátit třeba za den, dva, zadívat se na něj, jen ho vnímat.... Za chvíli budete vědět, co Vám říká, ukazuje.

Když potřebujete ale něco z těla "vyndat", jdete už malovat se záměrem. Napojíte se tedy na místo, kde cítíte problém a zhmotníte ho v podobě obrazu. Pokud si chcete takto pomoci a ulevit si od konkrétního strachu, emoce apod., už jen tím, že si záměr pomyslíte, se v těle začne dít proces, který Vám s problémem pomůže.


MĚJTE ČAS JEN PRO SEBE, NA SEBE

Když malujete je potřeba, abyste se soustředili jen sami na sebe. Můžete si udělat krásné prostředí, pustit si hudbu. Buďte ideálně sami, nebo pokud to nejde jinak, vezměte si sluchátka. Je třeba, abyste se dokázali úplně uvolnit a nic Vás neznervózňovalo. Abyste byli jen sami se sebou, ukotvení a zvědomění.

Na téma zvědomění a propojení se s tělem pro Vás připravím jedno z videí, abyste věděli, jak na to.


BUĎTE SVOBODNÍ

Když maluji, cítím v sobě svobodu, jelikož mám nekonečné možnosti. Papír a plátno mě nijak neomezují, můžu jim říct vše. To je dobré si uvědomit a zažít. Objevte tuto možnost.


PROBUĎTE SVOU KREATIVITU

Takto může malbu využívat kdokoli. Nesejde na tom, jestli jste někdy malovali a nebo ne. Jestli si myslíte, že jste kreativní nebo ne. Kreativní je každý, i když si to třeba neuvědomuje. Můžete začít kdykoli. Jde o efekt, o symboliku, o barvy, o to, aby se Vám ulevilo, abyste se cítili lépe, abyste se chápali.... Určitě se nemusíte soustředit na to, aby byl ten obraz krásný.

Tenhle bude jen pro vás.

Probuďte svou kreativitu.


UKONČENÍ - CO S OBRAZEM DÁL?

Může se Vám stát, že budete chtít svůj obraz zničit. Na to je vhodné udělat ukončovací rituál (např. roztrhání, ideálně spálení v ohni), abyste tím uzavřeli celý proces s napojením a malbou.

Je možné, že budete vymalování jedné záležitosti potřebovat vícekrát. Záleží na tom, o co se bude jednat. Obraz se Vám take může líbit, takže si ho v klidu můžete nechat. J

Také, prosím, neberte slovo obraz, jako označení velkého díla - toto slovo používám z úcty k tvorbě. Vaše dílo může být klidně kresba, čmáranice, symboly apod.. Můžete tvořit na malém papíře, nemusí to být plátno - to ucítíte, jak budete chtít.


OSOBNÍ PRŮVODCE MALUJ SVŮJ ŽIVOT

Tato poslání Vám ráda předám i osobně (nebo online "živě"). Naživo je vše intenzivnější. J

Pokud mate zájem o osobního průvodce, ozvěte se mi na krissoulart@gmail.com nebo mi napište v soukromé skupině na FB, kterou uvádím níže.


DALŠÍ VIDEA V PRŮVODCI

Na má další videa, která budu postupně zveřejňovat, se můžete dívat na mém YouTube KrisSoulArt.

Některá videa budou k dostání pouze přes odkaz, který získáte ode mě např. v soukromé skupině na FB nebo na mých webových stránkách.

Pokud se Vám můj projekt líbí a chcete být se mnou a s dalšími lidmi, kteří se do průvodce přidávají v kontaktu, přidejte se do soukromé skupiny na facebooku - KrisSoulArt Maluj svůj život, která právě ožívá.


Postupně s Vámi budu sdílet videa o těchto tématech:

Jak zhmotnit a vymalovat z těla strach

Ukončovací rituál - Jak se vypořádat s obrazem, který Vám pomohl k očištění (v případě, že cítíte, že se ho chcete zbavit)

Jak dělám rozbory obrazů

Channeling malbou

Jak zhmotnit a vymalovat potlačené emoce a vztek

Jak se zvědomit před malbou

Jak najít v těle "problém" a vymalovat ho

A další....


Videa jsou mým dílem, nemám bohužel k dispozici profesionální vybavení, buďte tedy prosím chápaví ohledně kvality zpracování. 


Děkuji Vám všem.

KrisSoulArt
Maluj svůj život  
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky